ojoj hela helgen sprang i väg

Grisfest i lördes..det var kul =) var även tänkt att vi skulle vidare till bar a bar sen..men jag hade nog lyckats få i mig nått jag inte tålde..så det blev inget bar a bar heh..tråkigt..för ville verkligen ut då..men men..sånt e livet

Hade det mysigt i söndes..och igår så lagade jag torsk och potatis...det gick ju bra..var inte ensam heller så ;) har fått höra att folk inte tror jag kan laga mat..men de skulle bli förvånade om de hade smakat torsken igår ;)

Jag vill oxå resa..både till sol och snö..
Men liksom..hade jag inte börjat skolan..så hade jag haft råd..men nu pluggar man och är en fattig liten student..hur ska man då få pengar till att resa?..Jag vill verkligen..men får väl vänta tills efter skolan..och under tiden får man väl nöja sig me å höra alla andra som är ute och har det skoj i världen =(
Suck..

Nej..nu ska jag göra nått annat..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0