Tenta inskickad och klar

Yepp igår så skickade jag in tentan, sen får vi se om man klarade sig eller inte..sjukt jobbigt..men så är det väl att gå på högskolan..?

Igår var jag så trött att jag inte ens orkade se en film, så kom i säng ovanligt tidigt för min del, och jag sov ovanligt länge oxå..måste vara ett bevis på hur trött jag var hehe..är fortfarande trött så har kanske sovit för länge nu istället? Men skönt att kunna sova ut lite.. =)

Idag så ska jag försöka hinna med att leta efter en höstjacka..jag fryser rätt mkt haha..skinjackan är lite för kall för mig de flesta dagar och särskilt på morgonen när det är extra kallt!...Brr...

Nej nu ska jag gå och äta frukost.. =)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0