Blä..

Nya vita tygskor använda knappt en dag redan lita skitiga..Varför inte..Man kan knappt gå utanför dörren med vita skor förren dem inte är vita längre..

Igår cyklade jag en hel del..först fram och tillbaka till skolan..sen även ner till skyttet där jag är ledare på kvällen..och sen hem till stoffe..ca 80 min cyklade jag alltså igår hehe..
Sen fick jag ju cykla hem från stoffe idag..skitdrygt..uppförsbackar och medvind..kan ju inte bli bättre!

Har gjort om en "tenta" som vi hade på nätet för nåra veckor sedan..tekniken hade strulat så mer än hälften av dem som gjort den skulle göra om den..skitkul..fick sämre resultat denna gången..men va fan..ändå godkänd..

Måste verkligen sätta fart med en hemtenta jag har nu..den om politik..
Jag är sååå insatt i politik så att detta kommer gå som smort..eller inte!
Vet knappt var jag ska börja ens =/
Ingen som är bra på politk som vill göra den åt mig?? Snälla!....

Måste väl ta och bege mig till affären..tänkt göra potatisgratäng..men har inte alla saker hemma..
mm jättekul...

Grillning till helgen??

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0