Klippt!

Först skola idag,..sen var jag och klippte håret oxå..äntligen!
Klippte mig hos en frisörelev på Hårtrend här i Malmö.. Var inte den tjejen som skulle ha klippt mig i lördes..men det gör inget..denna tjejen var jättebra..än så är jag iaf nöjd med reslutatet hehe.. Hon lockade lite oxå efteråt..tyvärr hade jag cyklat till skolan så fick ju cykla hem..blev lite utblåst haha.men fortf fint..men försvinner ju när ja duschar imorn..Aja..
 Får väl skaffa mig en platttång att locka håret med.. En jag kan tänka  mig heter Babyliss iCurl..men kostar lite för mkt just nu..skulle snarare behöva köpa nya tygskor nu när det är vår och varmt ute.ja även till sommaren så klart..

Riktgit trött är jag... ändå sov jag riktigt hårt och skönt inatt..haft lite svårt å sova sista veckan..men i natt somnade ja direkt å vakna inte förren klockan ringde på morronen..hade gärna sovit nårra timmar till ..å ändå hade ja gått å lagt mig tidigt..
Kommer jag göra ikväll me kan ja lungt säga..

Ha de gutt..
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0