Påsken

Är snart över haha..

Sitter och funderar på vad som hänt sen jag sist skrev..
Fått en tenta som ska in den 24e..handlar om politik och det är jag inte så himla intresserad av..
Så för mig är tentan enmort svår..svår att sätta sig in i osv...Får ta en dag i veckan å försöka börja med att förstå den..hrm,.

I fredagas åkte jag hem till Rynge..Å i lördags så var det påsmiddag nere hos mormor och morfar..Alltid trevligt att träffa släkten lite då och då =) Idag blev det åter Malmö.. =)

Är väldigt sugen på en grillkväll eller liknande nu snart ..
Pratat med några nu ikväll och är det fint väder nästa helg så kanske det blir lite grillning och sen utgång ;)
Men vi får välan se hur veckan artar sig =)

Pusshaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0