Rynge

Snart kommer det en massa släktningar hit och ska fira syrran och lillebror..
Men just nu har jag i väntan på dem okupoerat min lillebror dator och han blev inte allt för glad haha..
Så kan det gå  när man har syrran på besök ;)

Kom till Rynge igår..Idag har jag vatt en sväng i ystad, färgat ögonfransarna nu innan jag ska till Cypern..
Och konstigt nog så hjälper jag till me något varje gång ja kommer hem haha..
För har även sopat och damsugat och håvat i poolen =) Bara tolv grader i den typ..men den börjar bli varmare hehe..
Får komma hem under sommaren och bada lite i den. =)

Nej nu hörde jag några gäster som kom..får väl dra mig i från datorn..antar vi inte höres fören när jag är tbx..
Åker tidigt på måndag så =)
Ha de bäst
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0