Helgen

Igår var jag med stoffe hos hans mammas kille..Det var trevligt..
Idag skulle jag ha klättrat men Sara kunde inte längre så vi hoppar det..Lite tråkigt.
Men så är det =)
Ikväll ska Stoffe ha inflyttningsfest..Ska nog bli kul =)
Sen imorgon måste jag råå plugga..Har ju sånt examinationsseminarium på måndag
Usch..vill icke...Får panik på sånt..har 18 frågor att lära in..kommer inte kunna alla..
Så brau minne har jag inte haha.
Vi får väl se hur det går..Vem vet..man kanske lyckas.. =)

Jag förstår inte hur de 3 största tonårsbloggarna orkar lägga in ca 10 inlägg om dagen samtidigt som de går i skolan och ska umgås med vänner osv..de måste  ju vara en himla stress att orka med det dära..Men vad gör de inte för massor med läsare och för pengar,..

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0