Tiden..

..den flyger fram..
I måndags så var vi hemma hos Alexandra för att plugga lite..men vi kom inte så jättelångt direkt haha..
Sen åkte jag hem till Stoffe för att umgås lite med honom..
Vi var ute och handlade me hans mamma när jag såg en klocka jag ville ha..
Dagen efter så fick jag den av Stoffe =D
Eftersom han jobbar alla hjärtans dag så ser jag det som en alla hjärtans dag present hehe ;)
Tycker den e jättefin..var på tiden me en ny klocka =)

Förutom de så skulle jag plugga..men det har jag inte kommit någonstans med..
Har hjälpt Stoffe att måla på hans ena vägg..tagit lång tid..å de e inte klart än..får se om han
fixar det sj eller fall han har mer kvar när jag kommer nästa gång till honom ;)

Har ett exmaminations seminarium på måndag..suck..har 18 frågor som jag ska leta upp svaren på utifrån två böcker..sedan ska jag kunna dem alla ihopa eftersom att läraren kan ställa vilken av dem frågorna till en..Man lär ju garanterat få en av de frågorna man minst kan..

Har även fått tbx en annan tenta..Godkänd!
Blev lite chockad..trodde faktiskt att jag inte skulle få den godkänd..
Man kan kanske mer än vad man tror? haha

Naj nu ska jag se om jag kan hitta några av svaren på frågorna och skriva ner det..
Så kan man bara läsa anteckningarna ju..
Bye..

U make me happy...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0