Veckan

Sista dagen på kul i fem gick väldigt fort..vi stängde kl tre men de som var där trodde vi stängde fyra så vi fick typ knuffa ut dem haha..
Men det var faktiskt en helt okej vecka förutom att man va rätt trött när man kom hem på eftermiddagarna..
Jag var även inne i en make up affär som jag sett när jag åkt förbi med bussen.. såg en skylt att de hade lite rea så gick in där för att kolla läget..Trevlig liten butik faktiskt..var i behov av en mascara så hittade en där..inte så jättedyra heller..men det var ju så klart inte rea på just den haha..så kan de gå..men han som jobbade i affären var jätte trevlig..ja det var faktiskt en Han..en kille som jobbade där..fick såna små prover på olika produkter de hade.som ansiktet, kroppen händerna och fötterna =) dit kommer jag nog gå fler ggr kan ja säga redan nu..

Just nu sitter jag och ser på melodifestivalen..måste säga att den inte alls är särskilt bra iår..de krånglat till röstningen..å bidragen har vatt mkt bättre än vad de är i år..Men det finns några bra..både EMD och han Rigo var helt okej..

Var och lämnade stoffe hos hans polare förut ikväll..de ska ut å festa..sen ska jag hämta dem inatt..hm lyckat..det snöar, och jag hittar ju inte någonstans här i Malmö..kommer få lite panik inatt när ja ska lyckas hitta dem..
Sen är jag inte heller den bästa att ringa och väcka mitt i natten..vet inte om jag sagt det förut..men en gång när stoffe ringde så vakna jag av att det ringde..men jag svarade inte...utan typ bara satt och glodde på telen..och ja den sluta ju ringa sen ju..men sen ringde det igen..ja det var ju stoffe..ja skulle ju ner och öppna för honom haha xD
Och ibland svarar jag bara ..ja..mm jaa..och sen vet jag inte direkt vad jag svarat på eller vad de i telen har sagt..jättekul =)  men kan ju inte sitta uppe och vänta heller,,kan ju dröja till gryningen innan de ringer ..så nja får hoppas jag hör va de säger.annars får jag väl ringa upp och säga vaa??

Har kankse bästämt vart vi ska åka nu på semester..och nej de blev inget billigt ställe om det blir det..för rätt dyr resa..men det är inget sånt extremt tursitparadis..och det kan ju vara skönt..simma me delfiner, vandra bland vulkaner och bada i varma källor, en jeepsafari =) typ sånt..så nu får jag väl se till och spara pengar =/  får stoppa undan ledarlönen direkt när jag får den bla..smakar det så kostar det..

Nee nu ska jag snart se skräckfilm..kanske inte bra när man e själv och är mörkrädd?..har iof sett den förut.men ändå xD

Bye..önska mig lycka till när jag ska ut i Malmö och köra xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0