Nudå?

Idag var jag på min sista sjukgymnast träning..så nu ska jag inte träna där längre..Hm kommer kännas jättekonstigt för har ju ändå tränat på gym hos en sjukgymnast i snitt två ggr i veckan i 1 ½ år...
Vad ska jag nu göra? Förslag?

Har fortf lite ont i knät emellan åt..men vi testade båda knäna idag och de var likvärdiga i alla tester så det är ju det jag strävat efter..att vara lika bra i båda knäna..förutom att ja lär väl ha ont i det enna från å till..
Så e de bara..

Har städat lit här himma med..man ser ingen större skillnad haha..har ju ändå heltäckningsmatta som e svart grå typ..Inte den bästa färgen om man vill se om det är skitigt..Så det är ju bra ;) haha..

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0