Nytt år..

I lördes var jag på en fest som slutade med att jag och My åkte till slagt, hade väldigt kul =)

På nyårsafton var jag på en fest i Veberöd med min kille..helt okej, inte så många man kände men jag hade trevligt.

Och nu är man tbx i sin lägenhet igen. Tror inte det blir något festande denna helgen, måste nog plugga lite..
Det är inget vidare kul med tentor alls.. men de måste göras..

Nu i kväll så har man testat smörgårsgrillen för första gången..Blir rätt goda mackor =)
Sen ska man väl städa lite å sen kanske plugga..lr varför inte se på tv? ;) haha
Tog in vårat gamla nitendo 64 hemifrån, det funkade en gång men sen la det av..Men nu har jag fått igång det igen =) Lite glapp i sladdarna..Men gud vad kul det är hehe..Gamla minnen ju ;) Kanske rent av blir så att man spelar lite på det ikväll ? ;)

Det är så mycket man ska göra så att man glömer vad man ska göra och gör något annat istället hehe =)
Måste lägga in bilderna från julafton på datorn oxå..har jag fortfarande inte gjort :P
Naj nu ska ja inte skriva mer här ikväll tror jag..ska göra en macka till och se lite på stargate..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0