ou

I lördes firade vi min kusin som blev 18..Liten blir stor? ;)

Sen var jag ute i malmö på kvällen..hade skitkul hehe =)
Visste ni man snackade svenengelska i sthlm ?  
Vi träffa en kille som verkligen var helt hundra på det..

Sen i söndes kom killen hem..
Det var härligt att träffa honom igen =)

Nu ska jag snart iväg och vara ledare, sen måste jag nog va uppe halva natten och skriva så mkt som möjligt på min tenta..skulle lämna in tre frågor till ett examinationsseminarium imorgon som vi ska plugga in till seminariet..det har jag lyckats med iaf. Men tentan ska in på fredag..och hade velat ha den klar så fort som möjligt.. mer tid till annat då ;)
Får väl se hur mkt jag hinner ikväll..Man kommer ju inte hem fören närmare halv tio i kväll pga att bussarna inte går så himla ofta där ute..
Men vi får se..

Ha de gutt...
puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Tihi, du är utmanad på min blogg :P http://liiiiinda89.blogg.se/2009/january/sanningar.html#comment

2009-01-27 @ 20:27:39
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0