Tjänat en slant

Ja idag så har man tjänat ca 100 kr..hurdå?
Jo jag köpte en begagnad bok haha..
vi ska ha den till nästa kurs som börjar nästa vecka..
och jag hittade en som sålde sin för 50 kr..
ny kostar den ca 170..(en av de billigaste böckerna i litteraturlistan =/
Och boken ser helt ny och oanvänd ut,.så jag undrar varför hon bara tog 50 för den..
Men de gör inte mig nått hehe..

Visst e det kul när man satt sig på bussen och e på väga hemmåt, när busschaffören efter två hållplatser ber alla stiga av eftersom bussen itne går att köra med längre?..Jätte..
Från södervärn körde den i nästan hela 10km i timmen wiih..och sen han bara..ne nu går det inte längre.. så vi fick ju hoppa av och stå ute i kylan för att vänta på nästa buss..
Tur det var mitt på dagen..annars hade vi fått vänta ännu längre..brr..

Nej nu ska ja försöka plugga nått..står helt stilla i skallen ..menmen

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0