Bah snö...!!

Just det snö!! Vill vi verkligen inte ha just nu..trodde nästan det skulle bli vår nu ju..i morse var det soligt och härligt väder när man begav sig till skolan..sen mulna det på och helt plötsligt började det snöa...och det har till å me lagt sig på marken.. noo.! Behöver sommar och sol =P

Au fått en intervju till =) Man kan hoppas de blir nått..jag är väldigt intresserad faktikst =)

Har faktiskt varit lite flitig ikväll och läst lita i nåra böcker..men den ena boken skiter vi nog i..tråkigt tråkigt värre...den svenska politiken lr nått heter den..handlar om hur hela politken e uppbygd i princip me alla detaljer om regeringen och hur man går till väga m.m.  Kan nog va intressant om man hade varit lite mer intresserad och boken hade haft bättre uppläge..men naj..nu e det sömnpiller..fast får väl försöka mig på den sen igen när tentan kommer ut..

Jag ska nog dra mig mot sängen redan nu..är trötter..ska upp tidigt imorn med..och sen så kan jag ju ligga och läsa lita till innan man sen somnar..gu va smart ;) haha

Godnatt =P hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0