Entré

Entré, som är det nya köpcentrumet i Malmö som öppnade idag ligger ca 40 minuter i gångavstånd från mig..
Ja usch jag har faktiskt kollat tiden sj..

Olivia som är nere från Kalmar i veckan kom in till Malmö idag så jag åkte ner och möte henne och hennes syster på stan..sen bestämde vi oss för att dra till Entré och det slutade med att vi gick dit från Gustavs Adolfs torg..vilket inte är särsklit långt egentligen hehe =)
Ja sen gick vi runt där inne och spanade in allt som vi fattiga studenter inte har råd med heh..
De hade även något band som spelade lite och sen några från en dansstudio som hade lite uppvisningar emellan åt..
Men nej där var välan fint, fast lite mkt folk kankse hehe..
När de Olivia och hennes syrra tog tåget hem så skulle jag då ta bussen från Värnhem..(ligger ju mittemot Entré) så var det så enormt mkt folk som skulle med samma buss så orkade verkligen inte..alla kom inte ens på så hade lätt blivit lika mkt på bussen som skulle gå därefter..
Så jag gick!.. Det tog alltså 40 minuter innan jag var hemma..trött var man då haha..hade ju gått hela dagen och sen den vägen hem oxå..yeah..
Tur iaf att det var så fint väder så man frös ju inte utan man kunde gå där och njuta och få ont i benen hah..
Mina ben är inte gjorda för att gå med xD ?
Fast kul har jag haft..men trött är jag hah..

Snart Sveriges värsta bilförare... =)

Ah vill veta om jag får de jobbet redan nu!..Så slipper jag vänta hela helgen på att bli besviken om jag inte får de..Kan jag lika bra bli besviken nu..A vilken positiv syn jag har på de va !  haha..

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0