Löpning igen

Var och sprang med Stoffe idag igen..
Samma runda, fast denna gången sacka ja inte efter lika mkt..stannade två sekunder typ 500m från mållinjen heh..Gud så slut jag var ..usch.
Att springa 2,5 km efter att inte ha tränat kondition på väldigt länge så blir man enormt slut!
Men nu efteråt känns det bra..om jag lyckas fortsätta med att springa nu så kommer ja nog snart klara hela och till å me öka takten lite..Stoffe hade ju lätt kunnat springa dubbelt så fort..men han påstår att om han inte hade sprungit i mitt tempo så hade jag stannat fler ggr .. Kan ligga nått i det ;)  ..men har lovat att inte stanna alls nästa gång..usch vad har jag gett mig in i! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0