Löpning..

I söndes var jag och stoffe ute och sprang en runda..vi sprang där ute vid bulltofta..rundan var på 2,5 km..
Jag som inte tränat kondition sen januari..och då sprang ja knappt 2km på gymmet på löpband...
Tyckte det var rätt jobbigt..men skönt efteråt..Stoffe tryckte ju på en när man sacka efter haha..gud va segt ..
Kan säga att jag fick rejält me träningsverk i benen..Så nyttigt var det ju iaf haha.

Väntan är över..fick inte det jobbet jag verkligen ville ha..
Synd =(
Men ja så är det..får väl ut i jobbdjunglen igen..
Fast ser lite ljust ut angående sommarjobb inom vården iaf.. =)
Det är bara att hålla tummarna uppe för att det ska se ljusare ut snart..

Det blir ju aldrig som man tänkt sig ....

Natti..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0