Vad kul

Att så många fortfarande läser min blogg fast att jag sällan skriver nu förtiden..Orkar inte, hinner inte, tänker inte på det...
Men men.

Försöker plugga på den sista hemtentan innan sommaren börjar..går inte vidare bra..hjärnan har redan tagit semester..
Fast har en redovisning oxå kvar..hm..Aja det kommer nog gå bra.

Dansgalan föra helgen..det var kul den mesta tiden..hände lite tråkiga saker bara..bla så slog jag mig på en säckakärra eller nått som någon körde igenom folkmassan för han skulle ut eller nått ..i vilket fall som helst så fick jag den på smalbenet..har ett fint, någerunda stort blått å lilla blåmärke där nu..Aj..

Denna helgen är det utgång med gruppen jag varit med i skolan..redovisningen är vårat sista arbete tsms..ska byta grupper efter sommaren..Men det ska bli kul =)

Lördag sexparty och utgång =)

Men innan allt det roliga så måste jag göra klart tentan..bu...

Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0