Tjoho

Vill ha en liten vovve..

Igår så umgicks jag lite med My, vi såg film och snackade om resan ner till Kos i sommar.
Hon tänker ju stanna till oktober där nere om hon trivs..jag hade mer tänkt en månad bara.
Har ju pojkvännen här hemma som man inte får glömma bort ;)
Om jag nu får samma jobb som My så har vi räknat lite på lön+bas utgifter och då
verkar det faktiskt som om man skulle kunna tjäna några slantar och inte bara gå
plusminusnoll.. =) Det är ju bra. Och det ska tydligen vara gratis internet över hela ön som
jag förstod det på henne. Så då kanske man ska ta datorn med sig ner. Enda problemet är ju att min dator är gigantisk och inte så jätterolig att kånka runt på..och att köpa en ny bara för de e ju inte att tänka på.
Denna får krascha först innan en ny dator kommer på tal. Men den e snart två år och börjat bli seg
och gör ltie som den vill imellanåt.. Men men. nästa gång blir de förmodligen en Mac dator.

Stoffe hade hittat en sida om safari typ, eller snarare expedition ner till afrika. Väldigt billig om man jämför med andra turer då det är på 15 dagar för samma pris eller mer som det är här och jag pratar om är på ca 34 dagar.
Hade vatt riktigt spännande att åka på en sådan tur och garanterat värt alla pengarna. 
Bara de att utan jobb är jag lika fattig som en krykråtta.. usch..
Men det löser jag på något sätt. men en sådan resa hade vatt ett verkligt minne för livet! =)

<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0