Återigen..

..sitter jag här..Det var längesedan sist och jag kan inte påstå jag saknat den. Eller jo ibland lite, men det kan vara lite jobbigt att skriva ner det som händer..för man har aldrig den tiden man vill här i livet och när man väl har den så minns man inte vad man ska skriva fören man har loggat ut igen..thats life..

Mkt hänt sen sist, vet faktiskt inte vad jag skrev sist =)
Men jag har bl.a. varit i Ungern i Budapest och i Frankrike Val Thorens.
I Frankrike åkte jag skidor för första gången i mitt liv.. en upplevelse jag tänker göra om..
Nu låg man ner ca 80% av den första dagen..aja jag lärde mig iaf hur man ska trilla och hur man inte ska trilla..det senare gjorde riktigt ont..så fick köpa mig ett knäskydd på plats..not fun..Men men..Nu kan jag iaf åka hyffsat..vet hur man svänger och stannar ;) Farten kom sakta och sista två dagarna gick det riktigt brau =) Fast ju mer man åker ju bättre blir det ;) Bilder finns på facebook, har även en film där jag ramlar men den finns inte tillgänlig någonstans hihi ;)

Idag tog jag Twinrix, inte för att jag ska åka någonstans nu, utan för att förbereda mig iaf jag kommer att åka någonstans senare..skyddet varar ändå i uppemot 30 år lr mer enligt läkaren så =) Nästa dos är om en månad och sista dosen för långt skydd om ett halvår..

Livet är både upp och ner..och jag har hamnat i en sådna fas där jag inte vet vad ja ska göra med livet..vet inte vad jag vill bli eller jobba med..vet inget alls..nästan lite ångest och panikframkallande..har många förslag på vad jag kan tänka mig men vet inte..svårt....

Har bara någon månad kvar i skolan varav 5 veckor är praktik...sen är man ute i det osäkra igen..Ska bli skönt att slippa plugga..men har en stark känsla av att jag kommer sitta där i skolbänken snart nog igen..usch..
Jag är verkligen ingen pluggmänniska..men jau..ändå är jag där jag är idag...

Fick en stark önskan av att bli aupair igen..planerade ju lite att åka efter gymnasiet med Olivia..men det blev det inget av..och nu har det sakta krypit över mig igen att jag skulle vilja åka iväg..inte enbart för att passa andras ungar..utan mer för upplevelsens skull!..

Som sagt vet verkligen inte fram eller tillbaka..En dag kommer det väl klarna får man hoppas..

Skönt att skriva av sig lite igen..tror dock ingen kommer läsa detta eftersom jag inte skrivit på flera månader så har väl inga läsare kvar ;) Aja..
Ha en skön helg och sovgott på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0