Boorring

Sitter hemma hos Stoffe och har lite tråkigt.. Vet jag måste hålla på me mitt praktikarbete..men inte såå motiverad direkt.
Trivs nästan för bra på min praktik, skulle gärna stanna där länge till. Har redan varit där i två veckor vilket innebär jag bara har tre kvar..suck..
Gillar när det händer saker och att man inte bara sitter still, fast det kan vara skönt det med men inte allt för ofta.

Afrika resan är bokad sen i onsdags. Så nu är det väl snart dags att börja ta lite vaccin så man inte tar alla i slutet och måste jäkta.. Ska bli spännande och intressant resa. Once in a life time =)

Såg Robin Hood på bio igår, bättre än jag trodde =) Kommer säkert en tvåa, lr hoppas de iaf.

Tro de eller ej, men jag lärt mig fiska. =) Fast om jag någon gång skulle få napp så får nog Stoffe rycka in och ta den haha. Men jag har till skillnad från vissa andra inte satt något drag inu, men man ska aldrig säga aldrig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0