Regn?

Ja det ska tydligen bli regn i helgen :(
Gud vad tråkigt om det nu blir så, och så kan det sluta blåsa så kallt så att man kan vara ute och få lite färg på sig! :)

På lördag så ska björn gustafsson komma till ystad på ungdomsmässan. Ett måste att åka dit ;P men de ska tydligen dela ut biljetter eller något för att man ska kunna se honom? Stämmer detta eller vadå?
Tråkigt om man kommer dit utan att veta om det eller vart man får tag i de biljetterna, ja då står man där utanför.
Icke lätt asså..
Om jag nu ska dit så kommer jag vara väldigt trött, ska jobba vaken natt på fredag. Så hinner inte sova så mkt sen om jag ska vara där inne typ halv ett.  Bläää!
Men om man nu vill se honom så får man ju stå ut! haha

Jag vågar inte ens räkna efter hur många arbeten som jag har kvar nu som ska in innan betygen sätts. Någon trevlig prick räknade efter att det var tolv skoldagar kvar i alla fall tills allt ska vara inlämnat. Eller inte rikigt allt, men de sakerna som är viktiga för våra betyg. Så då är det kankse tre stycken arbeten som ska in efter det och de andra femtioelva ska in den 15 maj. Snart!
Dags att plugga lite innan Stoffe kommer hit kanske?

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0