Pappas mc

Idag var jag hos tandläkaren i Ystad så var även hemma om..känns konstigt faktiskt..
Men fick åka en sväng med pappa på hans motorcykel..härligt! Jag ska med ha mc någon gång i framtiden..jättehärlig känsla..men det är lite skrämande att åka med någon annan..känns bättre om man kör själva för nu har man ju ingen kontroll hehe..

Jobb har jag kanske fixat oxå =) får se vad som händer..

Var ute i helgen..först på inflyttningsfest sen slagthuset..hade roligare sist..men alla var vist sega så det blev inte lika länge som sist hehe.. =)

Sen var mormor och morfar här inne idag och kollade lägenheten..de verkade tycka att den såg helt okej ut =)

Dags att fundera lite på de två kommande uppgifterna i skolan..varav en hemtena..usch,,

Nej nu ska jag göra lit annat..
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0