Taken

Såg den filmen för någon dag sen.. väldigt bra. Handlade om två tjejer som åker utomlands och blir kidnappade och sålda av sexhandlare. Ena flickans far tar upp jakten på kidnaparna.
Sen kan ni ju antingen gissa hur den slutar eller så kan ni alltid se den =)

Imorgon måste jag verkligen göra klart ett arbete..och de e nog hög tid att börja på tentan oxå!. Aaa hatar skola och läxor osv..men jag valde att plugga vidare för att bli något! Att ha en utbildning att falla tillbaka lite. Hade jag jobbat ett år så hade jag nästan säkert inte velat plugga igen..så lika bra att få det gjort direkt!

Men varför är det så svårt att ta tag i skolarbetena? Allt annat är mkt lättare att ta tag i..jobbigt..något man måste träna sig på..men det funkade inte under gymnasiet så varför skulle det funka under högskolan? Ja en vääldigt bra fråga!..

Nej nu ska jag nog dra mig till sängen..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0