Jag vet jag vet..

Kanske kan börja skirva lite oftare här..men inte kul längre:P bara lit drygt hehe..kankse hittar tbx nu när skolan börjar igen  nästa vecka..usch vill inte..jag är ingen pluggmänniska..och så har vi fått nya grupper att arbeta i..trivdes ju så bra i den gamla..så ska inte bli kul att byta... =(

Denna sommaren har nog bara gett mig ett enda mygbett..och det fick jag föra veckan hehe..kliar inte ens..skönt man slipper den plågan iaf..

Jag vill åka på skidsemester.. =) har ju aldrig åkt skidor!..
Sen hittade jag någon som vill åka på rensol och lite festresa oxå ;)
Men kan ju inte göra allt ..så mkt pengar har man tyvärr inte..
Och jag kan inte ens skrapa fram 25 kr på en trisslott..snacka om otur i spel asså..vinner ju aldri nått..

Blablabla..nu ska jag göra nått annat..bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0