Jaså.Längesedan

Ojdå, var visst en månad sedan sist haha =)
Saknat mig? Ser ni varit och läst här inne ändå, trevligt =)

Inatt låg jag och tänkte på hur mkt skit man igentligen äger hehe.
Igentligen behöver man bara sina kläder, dator och böcker för att klara skolan, och så klart mat =P
Ändå har man överfullt med saker..jag bor i en liten etta förtillfälligt och har mer saker där än jag behöver heh..
Aja,sånt tråkigt man ligger å tänker på.

Paintball..välidgt roligt =)
Spelade det för någon vecka sedan, ska göra det igen om typ två veckor..
Jättekul hehe..visst det gjorde ont emellanåt  men det var det lätt värt..
Fick två rätt rejäla blåmärke på låret och en bula i huvudet..men esh! =P
Och ne inte som jag slog mig utan när man blev träffade av de bollarna..rätt hårda saker
Gjorde nästan mer ont när de inte gick sönder än när de gick sönder.,men lite smällar tål man ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0