Trötter..

Usch vad jag är trött! Hade tänkt springa lite idag men tror inte det är värt det..
Halkar efter med träningen..inte bra..
Men inte så konstigt jag är trött..har ju inte jobbat 8-16 på länge så tar ju ett tag att vänja sig...
Plus att när många av dessa barnen får nya assistenter så ska de trilskas och tramsas mycket i början så
att de kan kolla var vi sätter gränserna..suck..
Två dagar till att jobba..sen midsommar och en helg som redan verkar vara helt inbokad..suck..

Sen är det på det att jobba igen..sen en dag ledigt och sen en hel helg ska jag jobba sen jobb igen en vecka..sen ledig helg! Fast då ska vi fira mig hemma..Blir ju snart 20..

Vilken intensiv sommar det kommer bli =S


Måste ha nya linser..men kan inte komma in på sidan så att jag kan beställa nya..måste se om jag kan hitta nummret någonstans..

Bah har mycket som ska göras..men orkar inte..staplar det på hög så får jag ta det när jag är helt trött på det eller lyckas få lite extra energi att göra de..

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0