Vissa är visare än andra?

Att folk inte vet när de inte ska bry sig eller lägga sig i och klaga. Det där är mitt val, och jag har kollat och ska fortsätta kolla på det som jag måste och som behövs för att ja ska kunna läsa vidare där. Så du ska inte komma och tro du vet bättre än mig där, du vet kanske andra saker än mig på annat, men inte där. Du tror du vet och kan allt, det är jätte jobbigt. Speciellt när det inte rör dig något alls, så nej tack för din så trevliga hjälp. Den gör det bara värre kan jag lova dig. Så låt mig vara, det är mitt problem inte ditt.
Tro det eller ej, men det är faktiskt mitt val. Och låt det förbli så snälla.

Undra vad man ska tycka om detta lovet, där är jul fast utan snö :( och det är tråkigt. Men det överlever man ju.
Ska iväg till Nova Lund alldeles snart och se om jag kan hitta en kläning till nyår, från början hade jag inget behov av det, men nu när vi ändrat oss och ska ut och dansa istället så vill jag ju ha en ;)
För er som inte vet det ska jag jobba på nyår, fast bara till kl nio så jag har ju hela kvällen fri att partaja :P hah
Men nu kom syrran och sa att nu får jag allt skynda mig, så det är nog bäst att gå hihi.. Men höres och synes..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0