Buhu.

Jag kom inte in på den skolan i Eslöv som jag ville, jag får väl se till att jobba något år så att jag får arbetslivserfarenheten som krväs :)

Nu är man helt klar med projektarbetet, vilket beyder att jag nu börjar halv tolv på måndagar och slutar elva på fredagar :) härligt va?

I fredags hade det verkligen varit skönt att bo närmare ystad eller i ystad. För när vi hade redovisat projektarbetet och skrivit utväderingen så var klockan 10 och så hade man slutat. Så jag tänkte inte vänta till kl 1 i ystad då jag skulle få massage. Utan jag körde hem och solade lite, sen åkte jag in till ystad igen. Sen efter massagen fick jag åka hem igen och sova några timmar och sen in till ystad igen för att jobba natt. In till ystad tre gånger på en dag, inte illa vad.

Sen igår skulle jag ha sett han Björn gustafsson i ystad på ungdomsmässan, men så blidde de inte. Utan jag sov efter natten istället.
På kvällen så var jag hos stoffe och såg på film och lite sånt :)

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska dammsuga mitt rum, duscha eller göra skolarbeten? Kanske ska göra det i den ordningen som jag skrev det? Suck, snart så är det över.
39 dagar kvar tills jag tar studenten lääängtar något asså!
Sen är det jobb hela sommaren och då kankse jag kan åka lite utomlands sen till hösten? :D

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0