Fyrverkerier

Dett bästa med att bo i Malmö när det närmar sig nyår är att det bara är att gå ut på balkongen när det blivit mörkt så får man se massa fyrvekerier..det mindre bra är ju att man hör när de smäller..men då vet man iaf att nu får man se några..så man behöver ju inte köpa sig nåra egna..för man redan sett sig mätt när det blir dags för nyårsdagen.

Jag är en av alla dem som typ inte märkta av jordbävningen som var nu för nån da sen...Jag vakna i slutet och tänkte bara va e de för oväsen..va fan håller grannarna på med nu!!..Det var liksom min första tanke nästan..sen fick man sms där de stod om att de vatt jordbävning..ja bara jaså.tur för grannarna ;) haha..

Jag vill åka skidor eller på den dära partybåten! .Nått vill jag i alla fall göra!..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0