Dyrt..

Det är dyrt att använda linser..köpte nya idag..det enda positiva är att nu kostar det inte mer i alla fall på ett halvår..
Har varit i Ystad tre ggr idag..en eftersom att jag jobbade..andra eftersom jag skulle till optikern..tredje för att hämta min lillebror när han slutat..och det lär nog bli en fjärde gång..för ska hämta min cykel oxå..blää..

Det är jobbigt..men man kan inte göra något åt det..det gör ont..men det går över..that's life..

Det är så mycket man skulle vilja men så lite man kan..jag har några drömmar som jag ska göra allt för att uppfylla..men då måste jag först och främst ha en fast inkomst..annars kan det bli knepigt med pengarna.. men det kommer =)
Eftersom att jag vet vad jag vill så blir det oxå lättare att uppfylla dem =)

Jag har så mycket som jag vill skriva..men jag orkar inte..det skulle ta en evighet och bli mycket att läsa..så vill man veta så får man istället fråga..

Saknar dig

Puss..

Kommentarer
Postat av: Katarina

Jag kan tipsa om en hemsida som heter www.prisjakt.nu

Där kan du se vart dina linser säljs till bäst pris, det kan ju skilja ganska mycket. Skickar iallafall med en länk till linskategorin:

http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=737

Lycka till! :)

2008-06-15 @ 16:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0