Buss eller cykel?

Ja ska man åka buss eller ska man ta cyklen?
Bussarna är rätt ofta försenade...
Två dagar i rad har min buss varit det..vilket gjort så att jag missa den andra bussen och fick vänta..igår 10 min och idga eftersom de va söndag så fick jag vänta 15-20 min..yeah jättekul..Hade kommit fram fortare med cykel..

Buss kostar cykel fri...buss torr vid regn cykel dyblöt,..buss blir aldrig stulen cykel kan bli..buss bra när man trött cykel jobbig då..cykel fri luft..men de e ju bussmog man andas in!..

Så vad ska man? Ja en väldigt bra fråga..Jag hade tänkt cykla mer än vad jag gör nu..men nu börjar det bli kallare ju..till våren lär jag cykla mkt mer ..det är jag helt säker på =)

Nu ska jag se film! =)

Kommentarer
Postat av: IDA

Buss buss buss.. :P

2008-10-14 @ 20:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0