Ghost ship.

Går på tv just nu..har sett den många ggr =)'

Har haft huvudvärk i snart tre dagar nu..usch försvinn jobbigt nog att plugga utan, blir ju tusen ggr värre nu!

Med min tur kanske ni kan gissa vad som hände sen ?
Jo mitt bankkort fungerar inte =S
Var och handlade och drog kortet säkert 10 ggr..snäll kassörska som tog det manuellt istället..och rådde mig att kolla i någon annan affär eller bankomat om det funkade..visst tänkte jag..snälla låt det inte ha blivit avmagniserat.. Men nix det funkade inte i bankomaten heller..så yeah..Fick ringa till banken idag och be dem skicka ett nytt..3-5 bankdagar..alltså nästa vecka!..Och jag som inte har lösa pengar..typiskt..
Får väl palla mig in på en bank om plocka ut lite där så man överlever =)

Nej minnsan..filmen e slut, mitt huvud bultar..ska upp tidigt..så de blir definitivt sängen nu!
Sovgott..

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0