Hemtenta

Jag sitter med en sjukt svår hemtenta nu..visst den ska in på fredag, men många andra i klassen är redan klara eller har redan kommit långt på dem. Jag har nyss börjat..har inte haft tid, har haft så mkt annat att göra så detta har blivit lite bortprioriterat..
Frågorna är sjukt svåra och en massa ord man inte fattar, tänk att det finns så många svenska ord som man är helt främmnade för.. Fattar inte hur man ska få godkänt på denna tentan..man får göra så gott man kan och hoppas det blir rätt...Men det kommer ta låångt tid innan jag är klar med dessa frågorna..kommer så klart inte göra alla ikväll..då lär jag nog sitta här tills på måndag i såna fall..usch.
Nej jag får verkligen se till att lämna några timmar nu imorgon och resten av dagarna till att få lite gjort..självdiciplin heter det visst?

Igår var jag, Sara och Florent ute i Malmö..eller ok ute och ute..vi satt på puben och hade det trevligt =)
Det får man ju göra om..kanske utgång till nått dansställe då med..
Sen verkade det som om det skulle bli köpenhamn ikväll..men lite skönt det inte blev så..för då hade jag inte alls hunnit börjat med hemtentan idag heller..

Även om ja är sjukt trött och har en hemsk hemtenta..så finns det många saker som får en på glatt humör <3
Tyvärr så kan inte det glada humöret göra tentan lättare hehe..

Idag har jag även köpt en sån fitnessboll som jag ska och kan ha till mina övningar för att bygga upp knät..var hos en sjukgymnast i torsdes..han pressade en rejält för att se hur knät såg ut,rörde sig och hur mkt jag klarade..så nu har man en hemsk träningsvärk..
Var även ute och joggade några min innan ikväll..skönt..men jobbigt.. =) Fast skönt man är på bättrningsvägar med knät..

Nej men måste nog fortsätta med frågorna på tentan en stund till innan jag somnar..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0