Human trafficking

Såg den serien nu ikväll..den gick på tv för ett bra tag sen..men såg den först idag.
Så hemskt att det kan vara så..att folk säljer barn ock kvinnor som bl.a. sexslavar... Och att det finns folk som vill köpa dem! Vilket är värst? Att köpa eller sälja dem? Båda är sjukt hemska..
Ni borde verkligen se den..om ni inte redan gjort det..

Vad ska man annars skriva här i kväll?
Är väldigt glad =) <3
Har eximnationsseminarium på måndag..mindre kul..
Man ska stå där uppe och redovisa för en massa folk..jag hatar sånt..
Kommer vara sjukt nervös då..Och tänk fall de inte tycker man pratat tillräckligt =O och ger en då underkänt =O
Vi ska liksom redovisa i gruppen vad vi gjort..och då måste alla typ snacka lika mkt....usch och blä..
Längtar i alla fall inte dit!.
 
Vad ska man göra i helgen?
Jo jag ska bara ta det lungt..tror inte ja känner för festande denna helgen..
Käka chips och dippa kanske? Och se en film ? =)
Eller åka hem om? Ja..vi får se..film och chips blir de antagligen i alla fall ;)

Nu ska jag dra mig till sängen..sjukt skumt..har vatt i säng någerlunda tidigt för mig några kvällar i rad nu..wiho..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0