Inflyttad ! =)

Men ska börja från början =)
Måste bara säga att ja hade de trevligt ute i lördes även om de blev utgång me tre pågar och bara ja som tjej xD hehe

I söndes var det stressigt för att få allt att fungera i huvudet..
Var såå nervös över hur ja skulle hitta dit..men det var enormt mkt lättare än vad jag hade trott..
Skoladagen har gått bra..väldigt mkt info på lite tid..och så kommer det vara hela veckan =O usch..
Fick hem en studiehandledning som va tjock att läsa till imorgon..För att vara pålästa lite på kursen innan de rablar upp en massa om den imorgon..
Examinationerna ser jag inte fram till..den första är väldigt snart..Kankse för snart..

Var även på sådant info möte om kåren som man måste vara med i..han ena var riktigt söt ;)
Mahnegen..(som ja inte ens kan utala trots nåra rättningar redan) verkar väldigt intressant..skrev upp mig på nån lista så de ringer väl eller mejlar en mer info om det snart..
Där var en massa utställera inom kårens olika delar osv..men vi missa det mesta där..för vi var så hungria på lunchen att  vi gick och åt istället för att gå om kring där..å sen efter så var typ allt undanplockat.. =( Men men..det mesta finns ju på deras hemsida eller i mahnualen (almenacka) man fick av dem idag..

Kom till lägenheten runt 17..i hissen upp fick ja åka me tre byggare..kul..lr inte..de började prata..på danska! Så du ska flytta in här osv..osv.. pinsamt haha..
Sen hittade jag fan inte lägenhetsnummret..Men så klart..överst..allra överst på dörren...
Mamma och pappa har varit snälla och sätta in min säng och all min packning här medan jag var i skolan =)
Men har itne packat upp allt..mest köksgrejorna..för ska till IKEA imorn och shoppa loss...;)

Haha..ja usch nyss köpt kursböcker för 1800 ca..usch gud vad dyrt..och det bara till en kurs..har många fler..fast det är inte fören nästa månad..som tur e..

När jag tog hissen ner..skulle ta en runda (men de började regna) så träffa jag på en kille och hans mamma i hissen..Han bor på samma våning som mig..fast i andra sidan..från vimmerby..=P hehe.. verkade rätt trevliga..
Grannen sidan om mig..snackar engelska..de har jag hört i alla fall..för de har balkongen sidan om mig..rätt högljuda..fast kan bero på att ja me hade min balkongdörr öppen xD
Men nej detta ska nog bli bra =) Kul oxå hihi..

Men nu orkar jag inte mer..har hänt änu mer..men de orkar ja inte skriva..börjar bli nådigt trött..ska snart sova ..klockan har tickat på som fan sista timmen..

Sovgott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0