Sista tiden.

Kan börja med att folk har suttit på gräset här utanför och grillat idag..gud vad de luktat gott..man ville ju nästan gå ner och tigga lite =P

Sprang samma runda, som jag skrivit om innan, hela 45 sek snabbare..Kan bara säga att det går åt helt rätt håll! =D
Har även läst ut en skolbok..iof bara på 60 sidor..men ändå hihi..ska snart börja på en som säkert har 200 sidor...

Hade en "tenta" i fredags som jag klarade..Den gjorde man på internet mellan 11-12. alltså under en timme så var tentan aktiv så man var tvungen att göra det just då..Jag och Sara i klassen satt på msn och hjälpte varandra lite hehe.. Boken som tentan var på, var rätt svår att greppa..tentan hjälpte en faktiskt att förstå boken bättre..

I lördes skulle jag klippa mig..och få håret stajlat efteråt..men frisören var tydligen sjuk så de ringde återbud..synd..men ska i alla fall klippas imorn nu..av en frisör elev..Aja hon hade inte fått klippa där om inte hade kunnat ju =) eller hur?

I lördes var man även på en fest i Veberöd och sedan Öja.. Faktiskt kul där för en gångs skull..Inte ofta jag, my och denice är ute nu förtiden tillsammans. =)
Dem från Veberöd stack någerlunda tidigt..så vi blev bara tre kvar som skulle tbx till Veberöd när det sluta, jag stoffe och henke...blev en rätt dyr taxi resa tyckte jag xD Men men,,får väl va värt de..

Sen igår hjälpte jag Stoffe byta däck på bilen.. Jag kan om jag vill.. ;)

Så kan lungt säga jag haft en väldigt bra helg =)

Slutade redan kl 12 idag..imorgon blir de nog redan kl 11.. Så ska klippa mig oxå..=)
Onsdag och torsdag går man nog tyvärr till 16..fast sen ledi på fredag =)

Nej nu ska jag se lite tv och sen läsa lite till i en av alla böckerna .
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0