Härlige dag

Vilken härlig dag det varit..lr inte..
Började med att jag skulle byta färg i skrivaren..visst det var ju inte så svårt..trodde jag..
Men det funkade inte.kom ingen färg alls..pappa som var på väg hem från jobbet kom hit för att hjälpa mig..
Men nix det funkade inte alls..så nu hoppas jag att jag får en ny patron..Hade verkligen behövt det dära bläcket nu..Har en del papper som jag måste skriva ut.. =(

Sen skulle jag till sjukgymnasten..längesen man var där så det var ju bara bra..
Men när jag kom dit så hade tydligen jag å sjukgymnasten skrivit in olika tider..så fick träna utan honom.
Sen missade jag bussen hem med två minuter ca..okej..tänkte jag..bara ca en kvart tills nästa buss..så jag gick mot nästa hållplats så länge..Men klart så var den bussen försenad..Fast det stannade en buss som var ur tjänst och frågade vart jag skulle..ja bara centralen..Han jaha synd jag ska bara till södervärn..jahja tänkte jag då..sen direkt när han kört kom jag på hur dum jag är..Jag hade ju kunnat åka me till södervän och tagit en buss därifrån..Suck..

Men det faktiskt hänt en bra sak idag..
När jag kom hem från träningen och öppnade min dörr så var det någon som sa Hej! Jag bara hrm hej..ah det var ju fastighetsförvaltaren som var inne i lägenheten.. Jag hade ringt förut och sagt att det drog lite från fönstret..
Så han sa de skulle antagligen byta ut listorna vid fönstret nästa vecka..
Sen så kollade han vattenflödet i mitt element, och rättade till det..så nu skulle det visst bli lita varmare i lägenheten
Najs =)

Nixpix slut me skrivandet för ikväll..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0