Yeay, grattis Fredrik.

Min lillebror Fredrik var i Malmö idag och spelade DM tror jag det var i biljard..väldigt duktigt gäng det där..
De kom tvåa så nu går de vidare till Göteborg =) SM?
Härligt, hoppas ni lyckas där uppe, om inte så har ni ändå kommit långt =)

Gick och ka mig vid tolv nu förra natten..men somna inte förren runt 3-4 på småtimmarna..skitdrygt..sen vakna jag ju så klart igen vid nio när jag skulle upp kl 10..drygt..Är jättetrött nu asså..
Ska plugga lite sen hoppa isäng..Om man nu kan somna i natt vill säga =/

Var på bio och såg Yes Man med Sara innan ikväll..
Skitrolig film..rekomenderar jag verkligen att ni ska se.  =)

Ne nu ska ja försöka ta mig i kragen och göra nått..
Bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0