Hm..tennis?

Var en bra dag på jobbet, såg teater på förmiddagen och på eftermiddagen spelade jag tennis ;) faktiskt första gången jag spelat tennis. Har inte ens gjort det i skolan vad jag kan minnas..vet jag missade det en gång pga jag hade skadat knäet..menmen..spelade på skolgården där jag jobbar nu..visst planen är inte lika stor som den egentligen ska vara..men eh..jag var riktigt bra ;) haha.. det var faktiskt kul.. =)

Här nere i källaren där vi har vår tvättstuga så har jag undrat varför någon satt upp ett snöre och sen massa påsar på snöret i ett rum man går förbi..Men nu har jag insett vad det är!.. Det låg liksom lite bollar och två rack där nere idag. De har gjort en tennisbana haha =)

Hatar när folk tvättar på andras tider..och inte nog me de så tog de fan de torkskpået som jag hade bytat till...vi har fyra tvättgrupper..alltså två tvättmaskiner, en torktumlare och ett torskskpå i varje grupp..så någon tvättade över tiden där jag skulle vara så var det ledigt på en av de andra..så tog jag den..men då tog de minsan torskskpået sen när jag skulle använda det..suck..tur där var en trevlig kille som inte skulle använda sitt skåp så fick ta hans..
De som pluggar här i Malmö och kommer från andra länder typ afrika osv..är mkt trevligare än svenskarna som bor här..kan beror på att svenskarna inte pratar me några alls medan dem hälsar på allt och alla haha..
Så pratade med två killar där nere idag när jag tvättade..min engelska är hemsk! Kan aldrig hitta rätt ord..menmen de förstod mig..snarare jag som inte förstod dem heh..

It's not esay...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0