Mycket..

Ja de har hänt en hel del..skolan e slut..Jag har börjat på mitt jobb där jag ska vara hela sommaren...Nästan lite små ångest att man ska jobba hela sommaren..suck..
Emellanåt känns de som man "sitter av" vissa timmar..men kommer de nog inte bli så mkt mer..
Igår såg jag och Stoffe en buss som körde på ett släp, släpet fick en sån smäll så att de lossna från bilen..så kan det gå..och när jag tog bussen i dag så mötes bussen jag satt i en annan buss i en sväng så de körde emot varandra typ vid slutet på bussarna..tog nog ingen större skada eftersom chafförerna inte dröjde så länge där ute..

Har tröttnat lite på lägenheten nu..visst jag gillar den mkt..men samtidigt så vet jag ju att jag ändå inte kan bo kvar när jag slutat plugga så är ju ändå inte "min" lägenhet. Och det tar en jävla tid med bussen när jag ska fram och tillbaka till jobbet..och sen det var vattenläckor här som tydligen varit sabotage  så har vattnet knappt runnit ner i avloppet när man duschar..rinner ut på golvet..å påstå nu inte jag måste rensa..för lovar att problemet inte ligger där..
Tänk om jag hade kunnat hitta en lägenhet nu under sommaren så hade jag kanske sluppit dubbla hyror till hösten..Kan inte bli skoj om man skulle behöva betala dubbelt i tre månader..usch va mkt pengar..

Nee..detta har verkligen inte varit min dag!..
Bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0