Varmt

Sitter just nu hemma hos stoffe eftersom jag är ledig imorgon vilket betyder jag inte ska upp jättetidigt..han jobbar ikväll, imorgon med för den delen..men hinner träffa honom lite iaf ;) man får ta chanserna man får nu när även jag jobbar mkt..

Hade bastu på balkongen när jag kom hem vid fyra tiden idag..men orkade verkligen inte sätta mig och sola..hade varit ute nästan hela dagen på jobbet så kändes för mkt..och hade jag satt mig där så hade jag garanterat bränt mig ordentligt eftersom jag redan fått så mkt sol på en dag..inte lätt när man inte blir brun över en dag som visa andra! xD
30grader i solen nu halv 10 på kvällen enligt stoffes termometer som hänger i kvällsolen..varmt..

Vet ni vad jag önskar mig på min födelsedag? Forsränning i dalarna..eller kitesurfing =P Har hittat sidan som passar mig perfekt med massa såna saker jag vill göra =)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0