Första dagen

Eller ska jag säga natten? Ska joura lr hur de stavas för första gången på Bellabacken, ikväll blir försa gången jag jobbar där. Förut har det ju bara varit på praktiken, och då får man inte betalt heller. Undrar när jag ska få träffa sjuksköterskan så att hon kan ge mig *tillstånd* att ge medicin och sondmat till barnen. Man måste nästan ha det där, men så länge där e ordinarie personal också så är det ingen fara. Men det ska nog bli skoj. Ska ju jobba på nyår med..till nio på kvällen. Sen har man resten av kvällen fri till att festa :) och det ska jag göra med. Synd jag inte hinner hem om bara. Får byta om där. Men det går lika bra:)

Var på bio igår, vi var två stycken bara i salen. Det kändes lite skumt hah.men skönt för man kunde prata utan att någon klagade på en. Fast skärpan på filmen var helkass, sa till dem en gång och då fixa dem det. Sen blev den dålig igen men då brydde vi oss inte, den skulle ju ändå sluta sen.
Men trevligt att träffas du. Var länge sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0