:)

Verkar som det var tur jag inte var med på lägret? Så länge hade jag inte kunnat gå med mitt knä, då hade dem fått bära hem mig ;)

Jag ska snart åka och se mitt lag spela en träningsmatch, så får se om jag hinner skriva så mycket som jag hade tänkt.

Har haft en väldigt bra helg och den är inte slut ännu. I fredags var jag och åt på restaurang med stoffe innan jag skulle iväg och jobba. Jätte mysigt:)
Sen på lördagen så var jag på kalas hos min kusin som nyss fyllat tre, busiga och hoppiga kan man lungt säga. Man blir ju helt trött av att leka med dem, men söta är dem ;)
På kvällen så var jag på bio med stoffe och såg 21. Enligt mig var den helt okej :) Och vi var mer folk på bion denna gången än när jag var i ystad sist. Den gången var vi bara 2 (A) haha
Nu ska jag snart se matchen som sagt och sen får jag väl se vad som händer ;)

Hade tänkt göra läxor nu i morse, sitta ute i det fina väder och läsa en av böckerna. Men så har bönderna kört gödsel och piss så det lukat väääldigt illa. Så jag kommer inte gå ut, för då kommer jag med lukta mög sen ju :O
Jag måste verkligen skärpa mig och ta tag i mina läxor nu, jag vill inte sitta med alla dagarna precis innan dem ska in.  Nu har jag i alla fall gjort en av bokrecensionerna, men det blir nog inget mvg på den som jag vill ha. Men jag överlever nog ändå :)

Nu ska jag fixa lite saker innan jag drar iväg, men vi höres.

PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0