Glömt

Jag har ju glömt att skriva hur de gick hos läkaren i fredes ju :)
Det gick väldigt bra, bulorna under såren var inga farliga. Det var typ inre blödningar i knät som skall gå bort av sig själv om ett tag. Om det inte gör det så skulle jag höra av mig igen.
Så det känns ju bra :)

Igår var det förfest hos Jennika innan man stack till barabar.
Det var trevligt, men hade nästan trevligare på förfesten.
Kändes inte bra att dansa med mitt knä, gjorde ont :(
Det är ju inte helt bra inu, så bara bevis att jag var lite för tidigt ute för att festa.
Men jag hade ju tråkigt så ville ju ut, och jag ångrar mig inte heller så  :)

Idag har det varit vääääldigt fint väder, snälla låt det hålla i sig!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0