Kinder suprise

Det är riktigt gott, fast man ska fylla 19 snart;) Någon gång får man ju vara liten igen?! Fast jag är ju igentligen inte stor än?

Idag så har jag varit nere i skateholm. Gud vad det ploppar upp stugor överrallt! Förut var där ganska glest med stugor men nu är snart alla tomtarna där bebyggda. Alla stugor passar ju inte in heller, för höga eller liknande. Men jaja, skateholm kommer säkert vara lika härligt till sommaren som alltid annars. Man har ju sina minnen därifrån och de minnena kan ingen ta ifrån en =)

Blahah, läxor. Jag var rätt flitig igår, har faktiskt gjort lite idag med. Men orka, vet saker som jag tusen gånger hellre hade gjort. Men man har inte alltid det valet och så ska ju läxorna bli gjorde med.

Det finns så mycket som man vill göra, kunna och få! Men nu är det så att man inte kan få allt som man vill här i livet. Det är igentligen bara att acceptera och njuta av det man redan har. Men ibland är det också väldigt svårt, men det är ju bara att kämpa vidare då. =)
Se dagen för vad den är, låt morgondagen ha sin gång och låt gårdagen glida sin väg.

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0