Knas?

Au just de! Nej inte jag :) Utan någon är verkligen knas just nu.

Nu efter mycket slit är jag klar med arbetet tills imorgon. Tycker att det är bra men inte tillräckligt bra för att få ett mvg, vilket jag vill. Men jag känner inte att jag har tid att lägga ner så mycket tid på alla arbetena jag har just nu.
Fick reda på innan idag att vi har ett litet prov imorn i friskvårdsmassage, hade jag ingen aning om. Får väl testa och se hur det går, eller så får jag be om omprovstillfälle istället. Jag var hos sjukgymnasten på förra lektionen så missade början, men ingen sa något om prov eller ja läxförhör till imorgon?
Men esh jag överlever :)

Ska till läkaren med knät imorgon oxå, halv åtta. Vilken tid asså.
Men ja har fått en bula under ena såret, antagligen inget alls allvarligt men jag vill ändå bara ha en liten koll på vad det är :) så lika bra att fråga på.

Men nu ska jag inte ägna mer tid åt bloggen idag, utan ska snart dra mig till sängen. Är riktigt trött.

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0