Träningsläger

Ja snart är väl mitt lag på väg till deras lilla träningsläger som de ska ha nu i helgen. Jag ska jobba så jag kan inte vara med, och det verkade som om det skulle vara rätt så tufft också. Och det hade jag nog inte klarat med mitt knä då ju. Lite tråkigt men så är det, de får ha ett träningsläger till när jag är tillbaka ;)
För tillbaka ska jag om det inget annat händer, det är iaf meningen ja ska vara tillbaka så fort mitt knä är färdig rehabliterat. :)

Men nu ska jag snart iväg och käka pizza och sen jobba ;)

Puss å kram <3

Kommentarer
Postat av: elin

Va glad du inte var med på lägret :P det var fruktansvärt jobbigt...vandrade mellan halv 10 på kvällen till halv 4 på natten haha

2008-04-20 @ 10:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0