Tungt

Ja benen känns helt tunga och det gör lita ont i knät..Jag har fått nya och mer ansträngande övningar för mitt skadade knä..kanske lite för påfrestande..Var nere på stranden i Ystad igår kväll och gick lite..men det blev ingen lång promenad för det började göra för ont i knät..såå tråkigt det är..menmen..det blir nog bra för eller senare.. kan man iaf hoppas..

Idag är det den *stora* Ryngeloppisen..jippie..lr inte..man har väl varit där för många gånger..dit kommer det sjukt mycket folk..oavsett fall det är strålande väder eller fall det öser ner..folk har visst inte mkt bättre för sig =P heh
På kvällen har de ha dans osv..men dit ska man ju inte..

Ska på fest..=)
Sen hörde jag många skulle till Öja efter festen..men det tror jag nog jag skippar..tycker inte Öja är så där himla kul..

Nu ska jag nog se om jag klarar av att städa mitt rum..det känns och ser ut som om det var länge sedan haha..tråkigt det är..hur ska det gå om man flyttar hemifrån haha..esh det kommer gå hur bra som helst ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0