081226

Nu har det varit jul ännu en gång..
Firade nere hos mormor och morfar i onsdes..Blev en jättehög med julklappar, har det på bild men är inte tbx i Malmö än så kan inte lägga upp någon, men sedan var vi ju väldigt många som skulle dela på dessa klappar så de blev ju inte allt för många man fick..Tomten skrämde den yngste kusinen lite ;) och Den som verkligen var säker på att hon inte fick mandlen var den som fick den haha..Jag nämner inga namn Angelica ;) Haha
Fick bl.a. en träningspaket med lite bra saker i, ett varma mackorjärn, elvisp och lite annat smått och gott.. Visst märks det att jag flyttat hemifrån??

Dagen efter åkte man ner till dem igen och åt lite mera julmat hehe..Sen har man bara tagit det lungt..ska antagligen hem till Malmö imorgon..Har en hel del jag måste plugga på tyvärr..Vill icke! Men vad ska man göra..bara ett å ett halvt år kvar nu..Yeah..hrm..

Sen e det ju även snart nyår..Hade en kläning ja skulle ha.. (det är Bond tema..) men har ångrat mig...så vet inte alls vad jag ska ha nu..hoppas jag hittar nått snart bara..

Nej nu har ja inte mer lust å skriva här just nu..
Pusshaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0